Wednesday, January 06, 2016

Selamat Tahun Baharu 2016

Sudah enam hari berlalu meninggalkan tahun 2015. Saya tidak mahu ketinggalan menulis sesuatu di dalam blog ini agar tidak terlepas mengucapkan selamat tahun baharu kepada semua yang membaca jurnal ini.

Apabila tiba tahun baharu, kita semua tidak dapat lari daripada mengingatkan diri akan azam baharu. Kita juga tidak dapat menolak untuk melihat pencapaian tahun lalu.

Bagi saya secara peribadi sekiranya semua pencapaian yang saya perolehi boleh dikongsi dengan mereka yang saya sayangi, kawan-kawan dan sahabat handai, itulah pencapaian yang membanggakan.

Banyak yang saya lalui tahun 2015. Suka duka, pahit manis, semuanya itu saya kira memberikan pengalaman baharu untuk mengharungi hidup pada hari ini dan masa hadapan.

To all who knows me, I pray that this new year will give you fresh ideas to continue your unfinished missions. Best of luck.

Selamat Tahun Baharu 2016. Happy New Years.





No comments: