Sunday, July 13, 2008

PELANCARAN BUKU TAMAN BOTANIKAL MELAKA

menerima sijil penghargaan

bersama Datuk A. Samad Said dan Ketua Pegawai Eksekutif Perbadanan Hang Tuah Jaya

bersama Datuk Haji Yaakob Md Amin, Exco Pengajian Tinggi Melaka

aku tidak melepaskan peluang meminta tandatangan Datuk untuk bukunya 68 Sonata Pohon Ginkgo

Seorang penulis kecil diganding bersama seorang Sasterawan Negara yang dikenali ramai di Malaysia dalam satu majlis pelancaran buku Datuk A.Samad Said, aku terasa begitu kerdil dan diberi penghormatan yang cukup besar. Buku Taman Botanikal Melaka hanyalah sebuah karya kecil aku tentang taman dan kehijauan serta kedamaiannya.

Aku seharusnya gembira dengan pencapaian tahun ini.

Ada beberapa buah buku yang sedang dan bakal aku tulis. Nampaknya, jadual aku bertambah padat. Dan aku sedang berfikir-fikir tentang menulis sesuatu yang besar. Jika diizinkan Allah, dibukakan hati ini, aku akan mula menulis buku tersebut dalam masa terdekat ini. Insya-Allah.

No comments: