Monday, December 14, 2009

PERJALANAN YANG HEBAT

Meniti perjalanan yang cukup hebat sepanjang Disember sehingga hari ini memberi seribu alasan untuk aku tidak melakarkan jejak di dalam blog ini. Perjuangan untuk seorang kakak baharu bermula dan keyakinanku terhadapnya amat besar. Kulihat wajahnya dan kutahu hatinya sedang meronta-ronta mahu meneruskan perjalanan panjang itu meski dia tahu ada liku yang akan menunggu dia di hadapan nanti. Insya-Allah perjalanan yang baik pasti mendapat restu dari yang maha Esa. Amin.

Buat Kak Fatimah, tahniah atas kesungguhan mahu merubah hidup. Perubahan seharusnya kita lakukan sepanjang hayat tidak kira masa dan ketika kerana setiap yang berubah ke arah kebaikan, sudah tentu ada harga yang amat hebat yang akan dibayar oleh DIA yang maha kuasa. Amin.

Moga semua yang kita rancang menjadi kenyataan dan kepastian itu adalah titik noktah kepada diri ini untuk membantu mereka.

Sedang berusaha menyiapkan sebuah manuskrip hebat. Aku terkadang terleka di antara kerja hakiki, kerja berkarya dan peluang lain yang datang seiring dengannya.

1 comment:

Rusdi Abd Rahman said...

Hanita,
Salam Tahun Baharu 1431 Hijrah.